صادقی: این مسابقه بازی ضد تاکتیک بود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 24038
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، امیرحسین صادقی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر صبای قم گفت: عید را تبریک می‌گویم این بازی مسابقه ضد تاکتیک بود و ما با همین ضد تاکتیک به  پیروزی رسیدیم .صبای قم تیم جوان و دونده‌ای بود اما خوشبختانه در چند هفته اول که خیلی هم سختی کشیدیم موفق شدیم امتیازات لازم را بگیریم و این در  پایان خیلی به نفعمان تمام می‌شود.

وی افزود: در این بازی با شکست صبا جبران باخت سپاهان را کردیم و  توانستیم سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم همانطور که شش امتیاز بازی خارج  از خانه را نیز گرفته بودیم.مدافع استقلال در خصوص داورها و آرای کمیته انضباطی گفت: همانطور که  بازیکنان اشتباه می‌کنند داور هم گاهی اشتباه می‌کند ما تماشاگران خوبی  داریم و رفتار تماشاگران باید فرهنگ‌سازی شود و برای رفتار بد آ‌نها خوب  است کمیته انضباطی تنبیهاتی در نظر بگیرد اما نه به این صورت از این بهتر  هم می‌توانیم فرهنگ‌سازی کنیم. تماشاگران ایران بهترین تماشاگران فوتبال  هستند و اگر این تماشاگران را از فوتبال ایران بگیریم دیگر چیزی باقی  نمی‌ماند.




:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ali malekzadeh
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');