تیموریان: شرایط سختی برای این برد داشتیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 24067
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص برد تیمش برابر صبا حرف زد.
*از بردی که مقابل صبا کسب کردید صحبت  می‌کنید؟!
به نظرم بازی خوبی بود و اگرچه بازی پایاپایی را شاهد بودیم،‌ اما ما از فرصت‌مان به خوبی استفاده کردیم و توانستیم به برد برسیم. واقعا شرایط سختی برای این دیدار داشتیم. با توجه به بازی سنگینی که مقابل فجر داشتیم و سفری که به شیراز انجام داده بودیم بدن‌های‌مان خیلی خسته بود،‌ اما خدا را شکر با وجود این شرایط و کمبود بازیکن که به دلیل مصدومیت داشتیم، توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را متعلق به خودمان کنیم تا قبل از بازی‌های آسیایی از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشیم.
*صبا را در این دیدار چه طور دیدید؟
صبا تیم جوان و دونده‌ای بود و از مربی خوب و باتجربه‌ای هم بهره می‌برد. آنها بازی خوبی مقابل ما از خود به نمایش گذاشتند و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانند نتیجه بگیرند.
*قبل از این بازی گفته شد مصدوم هستید ولی با این حال به بازی رسیدید؟
درست است مصدوم بودم، اما با تلاش دکتر نوروزی، دکتر ستوده و خانم محمدی به این بازی هم رسیدم. در حال حاضر هم تمرینات خوب و مثمرثمری را سپری می‌کنم تا شرایطم بهتر شود و بتوانم در ادامه لیگ با قدرت بیشتری در میادین حاضر شوم.
*بازی با داماش را چه طور می‌بینید؟
بازی آسانی پیش‌رو نداریم، ولی باز خدا را شکر که بازی قرار است در چمن طبیعی برگزار شود تا مشکل بازی در چمن مصنوعی را نداشته باشیم. امیدوارم با تلاش هم دوباره بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم.
*حضور هواداران را در این بازی چه طور دیدید؟
من فکر می‌کردم هواداران بیشتری به استادیوم بیایند باز دست آنهایی که آمدند درد نکند. امیدوارم همیشه هواداران‌مان حرمت مستطیل سبز، داوران و بازیکنان را حفظ کنند. چون همه ما برای اين مردم و فوتبال تلاش می‌کنیم و اینگونه است که می‌توانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم و باعث خوشحالی آنها شویم. من دست تک‌تک هواداران‌مان را می‌بوسم و امیدوارم  در بازی‌های بعدی شاهد حضور پرشورتر آنها در ورزشگاه باشیم.




:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : ali malekzadeh
ت : دو شنبه 21 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');