قلعه‌نویی: امیدوارم فردا شرمنده هواداران‌مان نشویم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 24095
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بوریرام تایلند اظهار داشت: معتقدم هر کدام از بازی‌های ما در آسیا شرایط خاص خود را دارد ولی این بازی به نوعی برای ما بازی حذفی محسوب می‌شود. بوریرام چندین بازیکن چند ملیتی دارد که می‌توانند در نتیجه تاثیرگذار باشند. ما هم برای این بازی، فیلم دو بازی گذشته آنها را آنالیز کرده‌ایم. آنها در هفت بازی هفت گل خورده‌اند ولی در کارهای هجومی به سرعت اضافه می‌شوند. سرمربی استقلال با بیان اینکه در بازی فردا، اولین هدف تیم گل نخوردن است یادآور شد:  بعد از کسب پیروزی مقابل داماش روحیه خوبی پیدا کردیم و این می‌تواند یک نشانه باشد از اینکه فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد. البته هدف اول ما در این دیدار گل نخوردن است. ضمن اینکه روی نقاط ضعف آنها نیز کار کرده‌ایم. وی در مورد شناخت تیمش از بوریرام اضافه کرد: آنها با ۳ مدافع بازی می‌کنند که در اینجا نمی‌توانم در مورد تک‌تک این نفرات صحبت کنم. کاپیتان بوریرام بازیکن بسیار خوبی است و بازیکن شماره ۹ این تیم توان بسیار زیادی دارد. قلعه‌نویی در مورد مصدومان استقلال برای این بازی گفت: جمشیدیان را که فعلا در اختیار نداریم و آندرانیک تیموریان با وجود اینکه شرایط بازی را داشت اما به دلیل اینکه سلامتی‌اش برای ما از همه چیز مهمتر بود از او استفاده نمی‌کنیم تا مشکلی برایش به وجود نیاید.

سرمربی استقلال حضور هواداران در این بازی را موثر دانست و تصریح کرد: امیدوارم هواداران مثل همیشه کمک‌حال ما باشند و البته اتفاقی نیفتد که شرمنده آنها شویم. حضور آنها بسیار مهم است. برخلاف اینکه می‌گویند هوادار یار دوازدهم است اما من می‌گویم آنها یار اول ما هستند. امیدوارم فردا حداقل 80 هزار نفر به ورزشگاه بیایند.




:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : ali malekzadeh
ت : سه شنبه 29 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');