سیستم باشگاهداری جدید در پرسپولیس، مدیریت با پول خیرانی ناشناس که تمامی ندارند!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 24088
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
خلعتبری تمایل خودش را برای پیوستن به پرسپولیس نشان داده بود و آن چیزی که این موضوع را هفته‌ها کش داد و تا منتفی شدن پیش برد همان داستان «خیر» بود که هر از گاهی به‌به چه‌چه‌های مدیرعامل پرسپولیس را درباره او می‌شنیدیم و گاهی هم گلایه‌های رویانیان از همین «خیر» تیتر اول رسانه‌ها می‌شد. 
 
در نهایت خلعتبری با مساعدت حسین هدایتی به پرسپولیس پیوست اما این پایان ماجرا نبود. بعد از این هم در همین چند روز گذشته باز هم رویانیان از غیب شدن «خیر» حرف به‌میان کشید و عنوان کرد که برای پرداخت مابقی پول خلعتبری دچار مشکل شده است و باید به‌دنبال خیر دومی باشد که بتواند این مساله را حل نماید. 
 
شکی نیست اینگونه باشگاهداری، تنها در فوتبال ما دیده می‌شود و البته پایه‌گذار آن هم همین رویانیان و پرسپولیس بودند که باید به افتخارات! 
 
این باشگاه اضافه شود اما نکته اینجاست که اگر قرار باشد همین روند در پرسپولیس ادامه پیدا کند احتمالا در روزهای آینده باید خیرهای دوم، سوم، چهارم و ... نیز برای این باشگاه جور شود وگرنه احتمالا پرسپولیس در ادامه لیگ با مشکلات جدی از جمله گرفتن هتل، بلیت سفر و ... مواجه خواهد شد. 
 
توجه به این نکته هم ضروری است که این نوع باشگاهداری در حالی صورت می‌گیرد که پرسپولیس خریدهای گرانقیمتی در طول یکی دو فصل اخیر داشته و حالا بازی‌های این تیم را از روی نیمکت نظاره‌گر هستند و باشگاه با وجود صرف کردن پول‌های هنگفت برای جذب آنها هیچ سودی از ایشان نمی‌برد.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : سه شنبه 30 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');