پسر مرحوم حجازی خواهان محکوم کردن اقدام سازندگان سریال هوم لند شد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 24108
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
 آتیلا حجازی درباره استفاده از نام پدر او به عنوان نام مستعار شخصیت منفی سریال امریکایی هوم لند اظهار داشت: من نا امروز این سریال را ندیده ام اما اتفاقی که شما درباره اش صحبت می کنید هم برایم جالب است هم عجیب.
فرزند مرحوم حجازی ادامه داد: به نظرم سازندگان سریال با ایرانی ها مشکل دارند که از نام پدرم استفاده کردند. ما که به جز اعتراض در شبکه های اجتماعی کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم اما امیدوارم مسئولان مربوطه این اقدام را محکوم کنند چون اینجا فقط نام پدرم مطرح نیست و اسم ایران هم مطرح شده است.
شایان ذکر است، شخصیت بد فصل جدید سریال هوم لند یک مامور ایرانی است که برای پیش بردن کارهایش خودش را به عنوان ناصر حجازی معرفی کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : سه شنبه 30 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');