آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان دکتر نوروزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 24086
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ دکتر امین نوروزی، معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: از خسرو حیدری هفته گذشته بعد از اردوی تیم‌ملی MRI گرفتیم، اما او هنوز در ناحیه عضله پشت ساق تورم داشت و نیاز به فیزیوتراپی در کلینیک دارد.  به همین جهت هر روز به کیلینک استقلال جهت مداوا مراجعه می‌نماید. فعلا اجازه دویدن به وی را نمی‌دهم تا کاملا بهبود یابد.
وی ادامه داد: محمد قاضی، تا آخر هفته فیزیوتراپی می‌کند تا سه هفته درمانش تکمیل شود و از شنبه دویدن دور زمین را شروع می‌کند.
 در مورد عمران‌زاده باید بگویم وی هفته گذشته در حین تمرین دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله همسترینگ خارجی شد که این غضله همراه با خونریزی بود و وی نیز هر روز نیاز به دو جلسه فیزیوتراپی دارد. از حنیف نیز شنبه تست می‌گیریم و گزارش آن را به سرمربی خواهیم داد.
 معاونت پزشکی باشگاه استقلال در پایان گفت:  در حین بازی با نفت‌تهران صادقی از ناحیه مچ پا و سیاوش اکبرپور از ناحیه مفصل شانه دچار ضرب‌دیدگی شده‌اند و روند درمان‌شان به خوبی سپری شده. در نهایت  آنها ظهر فردا تست خواهند داد امیدوارم مشکل خاصی در خصوص این دو بازیکن نداشته باشیم.




:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : چهار شنبه 1 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');