دکتر امیدوار رضایی مشاور وزارت ورزش و جوانان شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 23991
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی دکتر امیدوار رضایی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال  را به سمت مشاور خود برگزید.

در حکم رضایی آمده است:

جناب آقای دکتر امیدوار رضایی

نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

انتظار دارم علاوه بر سایر امور محوله با بهره‌گیری از آراء و نظرات متخصصان و کارشناسان ذیربط در اجرای امر ذیل اهتمام ورزید:

-تدوین پیش‌نویس لایحه قانون جامع جوانان و ورزش مشتمل بر اهداف وظایف وزارتخانه، تقسیم کار ملی و حوزه جوانان و رویکردهای ورزش در زمینه همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و پرورشی در بین دستگاه‌های ذیربط و سایر موارد مرتبط

- تجمیع امور مربوط به سیاست‌های اصل 44 و ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در قالب ستاد مستقل به منظور کاهش تصدی گری واگذاری اماکن و امور مرتبط به نحوی که مشارکت بخش‌های غیر دولتی، هیئت‌های ورزشی، تعاونی، باشگاه‌ها، قهرمانان، پیشکسوتان و سایر افراد حقیقی و حقوقی را شامل گردد.

بدیهی است کلیه معاونت‌ها، مدیران و مشاوران وزارتخانه در اجرای این موارد و سایر امور محوله نهایت همکاری را معمول خواهند داشت.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان آرزومندم.




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : چهار شنبه 1 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');