علی اکبریان:این بازیکن استقلال روماریوی ایران است نه من/مشکل کی روش، فوتبال بی ستاره است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 23997
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مهاجم پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:با برخی افرادی که از آنها انتظار داشتم و در دوران اوج فوتبالم ادعای رفاقت با من داشتند،بارها طی ماههای اخیر تماس گرفتم ولی جواب تلفن من را ندادند.

علی اکبریان که برای طی دوران محکومیت خود در زندان قزل حصار به سر می برد در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره وضعیت خود عنوان کرد: با شرایطی که دارم تقریبا انس گرفته ام و برای زندگی جدیدم لحظه شماری می کنم.امیدوارم روزی برسد که دوباره بتوانم در جامعه ام حضور پیدا کنم و چهره سالمی برای نسل های بعد از خودم نشان بدهم.

وی درباره اینکه آیا از اتفاقات حول و حوش فوتبال ایران با خبر است یا نه گفت:کم و بیش از جریانات فوتبال ایران اطلاع دارم.از طریق تلویزیون مساببقات را می بینم.یکی،دو روزنامه هم برایمان به زندان می آورند و خبرها را می خوانیم.شنیدم دوباره بحث بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی به جریان افتاده است.امیدوارم جامعه فوتبال کمک کنند تا این دروازه بان به تیم ملی برگردد چون او می تواند برای جام جهانی به تیم ما کمک کند.

مهاجم پیشین استقلال و پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی افزود:چیزی که از کی روش دیدم مربی خوبی نشان داده است.فقط مشکل این است تیم ملی و در کل فوتبال ما دورانی را طی می کند که کمتر ستاره ای را می بینیم.وقتی ما بازی می کردیم،در تیم ملی علی دایی،مهدی مهدوی کیا،کریم باقری بازی می کردند.تیم ملی یک ممکلت نمی تواند بدون ستاره باشد.ما باید برای جام جهانی کاری کنیم که بازیکنان بزرگ با پیراهن تیم ملی راهی برزیل شوند.

اکبریان که در فوتبال ایران و توسط هواداران استقلال لقب روماریو را گرفته بود درباره اینکه چه بازیکنی را از نسل فعلی به خود نزدیک می بیند اظهار داشت:هواداران فوتبال به من لطف داشتند.من روماریو نبودم.کوچکترین عضو فوتبال بودم.نمی توانم خودم را با کسی مقایسه کنم.با این وجود وقتی بازی محمد مهدی نظری،بازیکن جوان استقلال را می بینم خیلی یاد خودم می افتم.از او می خواهم تا می تواند از حاشیه دور شود و فقط به فوتبال فکر کند.اطمینان دارم این بازیکن آینده درخشانی در پیش دارد.فکر می کنم اگر او در زمان ما بازی می کرد روماریو فوتبال ایران لقب می گرفت.

وی درباره اینکه در این مدت چه کسانی با او در تماس بوده اند گفت:خیلی ها پیگیر حال و احوال من هستند و خیلی ها هم فراموشم کرده اند.با برخی افرادی که از آنها انتظار داشتم و در دوران اوج فوتبالم ادعای رفاقت با من داشتند،بارها طی ماههای اخیر تماس گرفتم ولی جواب تلفن من را ندادند.نمی دانم،شاید از من می ترسیدند.با این وجود برخی هم بودند که من را مدیون خودشان کردند.علی نظری جویباری جزو کسانی بود که به من و خانواده ام خیلی امید داد.او از همین حالا برایم شغلی تدارک دیده تا پس از آزادی بیکار نباشم.امیدوارم خدا هیچ کسی را به روزیکه من افتادم نیندازد.

اکبریان افزود:دلم برای فوتبال بیرون زندان تنگ شده است.دوست دارم خدا قسمت کند یک بار دیگر به ورزشگاه آزادی پا بگذارم.نه اینکه به زمین بروم،همین که روی سکوهای ورزشگاه بنشینم برایم کافی است.تا آن روز امیدم به آن بالایی است و امیدوارم این روزها زودتر تمام شوند.




:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : جمعه 3 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');