بوناچیچ: با این وضعیت کاندیدای سقوط هستیم/ مسلمان فقط جسمش با ماست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 24041
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست 5 بر یک تیمش گفت: بازی بسیار ضعیفی را مقابل داماش گیلان انجام دادیم، معلوم نبود بازیکنان ما چه کاری انجام می‌دهند، در حدود 10 سال مربیگری‌ام در ایران یک تیم را اینقدر پراشتباه ندیدم. نمی‌خواهم بازی خوب داماش را زیر سوال ببرم، آنها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند و به هواداران این تیم برای این پیروزی تبریک می‌گویم، نمی‌دانم مشکل تیم ما کجا است.

وی در مورد اینکه ذوب آهن با این بازی‌ها یکی از کاندیدهای سقوط است، خاطر نشان کرد: اگر به این شکل بازی کنیم، صددرصد سقوط خواهیم کرد. باید با همکارانم بنشینیم و فکر کنیم که چرا وضعیت ما به این شکل است. از 18 گلی که دریافت کردیم 15 گل روی اشتباه فردی بوده است.

بوناچیچ در مورد وضعیت محسن مسلمان تاکید کرد: محسن جسمش با ما است؛ اما روحش نه. شاید اگر او را به تیم دیگری بدهیم هم برای خودش و هم برای ما بهتر باشد. به هر حال بهترین کار را انجام خواهیم داد.

وی در مورد اعتراض تماشاگران خاطر نشان کرد: هیچ وقت به تماشاگری باج نمی‌دهم و کار خودم را می کنم، تیمی که در چند بازی 2-3 گل می‌خورد، اگر تماشاگر همچنان تشویق کند، این نشان از مسئله‌ای پشت پرده دارد، انتظار ندارم هواداران از این وضعیت راضی باشند.

بوناچیچ در مورد وضعیت جوی شهر رشت عنوان کرد: درست است باران می‌آمد؛ اما اگر بخواهیم بگوییم باخت ما به دلیل این مسئله بود، بهانه آوردیم.




:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : جمعه 3 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');