نیکبخت: هنوز هم برای رسیدن به تیم ملی امیدوارم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 24101
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
علیرضا واحدی نیکبخت درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از نظر نتیجه بازی خیلی خوبی بود. ما 2 بر صفر پیروز شدیم و این بسیار خوب است. تیم ما احتیاج داشت که به پیروزی برسد البته بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم، کمی عقب کشیدیم و این امر طبیعی بود چون ما مقابل تیم صدرنشین جدول بازی می کردیم. شرایط برایمان بسیار سخت بود اما خداراشکر 3 امتیاز را مال خود کردیم.
وی درباره ادعاهای فولادی ها مبنی بر اینکه تیم برتر میدان بوده اند و استقلال فقط روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسیده، عنوان کرد: من حرفی در این خصوص ندارم. ما مقابل سپاهان بهترین بازی خود را انجام دادیم اما شکست خوردیم. می خواهم بگویم به این حرف ها نباید گوش کرد. دربازی دیروز هم موقعیت های زیادی داشتیم که دو تای آن تبدیل به گل شد. بالاخره اینها حرف هایی است که بعد از باخت زده می شود زیرا باخت همیشه عواقب دارد.
مدافع استقلال درباره 3 بازی عقب افتاده تیمش و همچنین دیدار با تراکتورسازی در هفته پانزدهم تاکید کرد: شرایط برای ما بسیار سخت است. تا الان تلاش کرده ایم در کورس قهرمانی بمانیم و از این به بعد هم برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم. ما بازی های بسیار حساسی داریم و هرکدام از این دیدارها برایمان مثل یک فینال است.
نیکبخت در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال قهرمان نیم فصل می شود، گفت: برای ما قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد و به قهرمانی در پایان فصل فکر می کنیم.
وی درباره نیمکت نشینی اش تصریح کرد: قطعا این مساله برایم سخت است و از این موضوع ناراحتم اما به هر حال شرایط اینگونه رقم خورده است. همه چیز به نظر سرمربی تیم بستگی دارد اما اطمینان دارم شرایطم در استقلال درست می شود و به ترکیب برمی گردم. الان بازیکنان زیادی در لیگ بازی می کنند که 2 میلیارد پول گرفتند و با به به و چه چه به تیم ها پیوستند اما نیمکت نشین شده اند. شرایط برای من هم بسیار سخت است اما تلاش می کنم تا به ترکیب تیم برسم.
نیکبخت در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم برای رسیدن به تیم ملی امیدوار است، افزود: به هر حال شاید الان شرایط برای رسیدن به این امر مهیا نباشد اما من هنوز هم به این موضوع امیدوارم. البته ابتدا باید در استقلال فیکس شوم و به بعد به تیم ملی فکر کنم.
 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : شنبه 4 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');