پورحیدری: حضور مظلومی حساسیت بازی با مس را بالا می‌برد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 24044
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

منصور پورحیدری درباره پیروزی دو بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: شرایطی که برای استقلال پیش آمده بود، بازیکنان را به این باور رساند که باید امتیازات لازم را کسب کنند و با تمام وجود در اختیار کادرفنی باشند. آنها در بازی برابر فولاد بسیار تلاش کردند و تا آخرین توانشان در میدان دویدند و به آنچه می‌خواستند رسیدند. فولاد یکی از برترین تیم‌های امسال است. آنها در حملات با سرعت و در مجموع تیم بسیار دونده‌ای هستند. با این حال بازیکنان ما توانستند با استفاده از تجربه بالایشان مانع از دوندگی فولادی‌ها شوند. بازیکنان استقلال به خوبی موفق شدند که مانع از حملات فولادی‌ها شوند و به نظرم این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های استقلال بود. دو طرف عالی و هوشیار بودند و به شخصه انتظار این بازی را با توجه به شرایط استقلال نداشتم. این نمایش خوب برخواسته از همان درک شرایط بازیکنان استقلال است.

 

او افزود: به شخصه اعتقاد دارم در بازی با نفت هم ما بد نبودیم و روی یک صحنه استثنایی دروازه‌مان باز شد. خود شما می‌دانید که بازیکنان استقلال به دلیل حضور پرتعدادشان در تیم ملی استراحت خوبی نکرده، با این حال تلاش می‌کنند خود را به صدر جدول برسانند. مطمئنم که با حضور حیدری، قاضی و جمشیدیان روند استقلال بهتر می‌شود و آنها کمک زیادی به تیم ما می‌کنند.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به زوج صادقی - منتظری در قلب خط دفاع آبی‌پوشان چیست، اظهار کرد: این دو بازیکن سال گذشته هم کنار هم بودند و عملکردی بسیار خوب داشتند. البته عمران‌زاده هم سال گذشته و امسال با این دو بازیکن زوج‌های خوبی تشکیل می‌داد ولی الان مصدوم است و صادقی و منتظری توانسته‌اند تشکیل یک زوج موفق مثل سال گذشته بدهند. با توجه به روند تمرینی استقلال مطمئنم که با بازگشت عمران‌زاده این خط دفاعی مستحکم‌تر هم می‌شود. عناصر ساختار دفاعی استقلال در تمرینات تلاش زیادی دارند تا خودشان را به آن شرایط آرمانی که سال گذشته داشتند، برسانند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به سوالی درباره شعار تماشاگران علیه علی دایی تصریح کرد: من خودم دو، سه بار دیدم که قلعه‌نویی با دست به تماشاگران اشاره می‌کرد که این کار را نکنند. واقعا برای من باور این که آنها هوادار واقعی استقلال هستند، دشوار است. استقلال در حال پیروزی برابر صدرنشین است و به یک باره شعار علیه دایی به گوش می‌رسد. فکر می‌کنم این اتفاق که در پرسپولیس هم رخ داده، ناشی از شیطنت‌هایی است که عده‌ای انجام می‌دهند و ارتباطی به هواداران دو تیم ندارد. سال‌ها در استقلال بودم و سکوها را می‌شناسم و اطمینان می‌دهم که هواداران دو تیم از این کارها نمی‌کنند و این شعارها حاصل شیطنت‌هایی است که باید مسئولان امر با جدیت در پی یافتن افراد خاطی باشند. واقعا دلیل ندارد که در یک بازی مهم که ارتباطی هم به پرسپولیس ندارد این گونه شعارها شنیده شود.

 

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به دیدار روز سه شنبه استقلال با مس و حضور مظلومی در نیمکت این تیم چیست، بیان کرد: یک بازی بسیار سخت را با فولاد پشت سر گذاشته‌ایم و از طرف دیگر مسی‌ها لیگ را خوب شروع نکرده‌اند. مطمئنا آنها برای بازی با استقلال شکلی متفاوت خواهند داشت و از انگیزه بالایی برخوردار خواهند بود. امیدوارم با ریکاوری خوب آماده شویم و برابر آنها به میدان برویم. درباره مظلومی هم باید بگویم حضور او در نیمکت مس به طور قطع حساسیت‌های بازی را افزایش می‌دهد اما در فوتبال هم‌باشگاهی‌ها گاهی اوقات برابر یکدیگر حاضر می‌شوند و این اجتناب‌ناپذیر است. مس شرایط خوبی ندارد با این حال مطمئنم بازی سختی داریم. آنچه اهمیت دارد زیبایی فوتبال است و نیاز مبرم ما به هر سه امتیاز این دیدار. برای رسیدن به صدر جدول نباید امتیاز از دست دهیم و به هر شکل ممکن باید مس را در تهران شکست دهیم.

مدیرفنی استقلال در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره گوران لاوره گفت: او فعلا با ما تمرین می‌کند و باید جلسه کمیته انضباطی باشگاه برایش تشکیل شود. در این جلسه قلعه‌نویی هم حضور دارد و به طور قطع نظرش تعیین کننده خواهد بود. این بازیکن به دلیل برخی مسائل کم با ما تمرین کرده و از شرایط آمادگی کامل برخوردار نیست.

پورحیدری در پایان با تمجید از عملکرد تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: صعود تیم ملی نوجوانان را به مرحله بعدی رقابت های جام‌جهانی تبریک می‌گویم. آنها واقعا بد آوردند که نشد به عنوان تیم نخست صعود کنند که آن هم به بی‌تجربگی آنها مربوط است. با این حال آقای علی دوستی‌مهر زحمت زیادی کشیده‌اند و امیدوارم روند موفقیت‌آمیزشان ادامه داشته باشد.




:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : شنبه 4 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');