قاضی: به خاطر شعاری که هواداران برایم ساختند تشکر می‌کنم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 24060
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس محمد قاضی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم و گلزنی‌اش گفت: خدا را شکر می‌کنم به پیروزی رسیدیم و توانستم به تیمم کمک کنم. بازی خیلی  خوبی بود، با توجه به اینکه فاصله مسابقات بسیار کم است بدن ما در نیمه دوم دچار افت شد، باید به خوبی ریکاوری کنیم تا آماده مسابقات بعدی شویم.

وی در مورد اینکه آیا طلبش را از پرسپولیس دریافت کرده است، عنوان کرد: هنوز پولی دریافت نکرده‌ام.قاضی در ارتباط با اینکه در پرسپولیس گلزنی نمی‌کرد اما در استقلال  شرایطش خوب شده است، گفت: نمی‌‌خواهم در مورد گذشته صحبتی انجام بدهم و فقط در مورد الان حرف می‌زنم. طرفداران استقلال به من لطف دارند و تلاش می‌کنم در این فصل جواب محبت‌هایشان را بدهم.

وی در خصوص اینکه کسر امتیاز به دلیل فحاشی هواداران کار درستی است،  عنوان کرد: مشکلی که در آن بازی اتفاق افتاد به دلیل اشتباهات داوری بود،  این مسئله هواداران را اذیت کرد، باید به هواداران حق بدهیم، آنها وقتی  اشتباهات داوری زیاد می‌شود رویشان این موضوع اثر منفی می‌گذارد و چنین  اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اعتراض‌هایی که به پیراهن‌های تیم از سوی بازیکنان مطرح می‌شود، گفت: در این موضوع تخصصی ندارم و نمی‌توانم حرفی بزنم.

قاضی در مورد دیدار مقابل داماش عنوان کرد: بازی سختی داریم، وظیفه‌ام  می‌دانم که تمام تلاشم را انجام دهم و شرایطم را درون تیم بهتر کنم.

وی در مورد اینکه در جریان بازی مصدومیتی او را آزار می‌داد، عنوان کرد: مشکلی خاصی نیست، به سفید رانم ضربه‌ای خورده بود و برای بازی بعدی فکر  نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

قاضی در مورد اینکه هواداران برایش شعاری ساخته‌اند، عنوان کرد: از همه  آنها ممنون هستم برای من شعار درست کردند، شاید چون گل دومم را می‌زدم این  اتفاق افتاد و تلاش می‌کنم به شرایط خوبم در بازی‌های بعد نیز ادامه دهم.

قاضی در مورد اینکه قلعه‌نویی انتقاد زیادی به بازی بازیکنان کرده بود،  عنوان کرد: قلعه‌نویی دوست داشت استقلال بهترین عملکردش را ارائه کند اما  باز هم خدا را شکر می‌کنیم که بازی را بردیم.




:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');