ماجدی: برهانی از یک ماه قبل مرخصی گرفته بود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 24062
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: بازی سختی مقابل مس‌کرمان در پیش داریم و باید در این دیدار به پیروزی برسیم تا خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.
 ماجدی در مورد غیبت تعداد زیادی بازیکن در تمرین روز شنبه ادامه داد: این غیبت‌ها با کادرفنی هماهنگ شده بود و بازیکنان از امروز در تمرینات حضور خواهند داشت.
 سرپرست استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود برهانی برای تفریح به دبی رفته است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. برهانی یک ماه قبل، از کادرفنی برای کار اداری خود مرخصی گرفته بود و ما هم در آ‌ن تاریخ نمی‌دانستیم تاریخ دیدارهای عقب‌افتاده‌مان در چه زمانی برگزار خواهد شد.




:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : یک شنبه 5 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');