برهانی: با کادرفنی هماهنگ کردم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 24075
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

 به گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال، آرش برهانی مهاجم استقلال در خصوص آخرین شرایط خودش و استقلال اظهار داشت: برد خوبی را مقابل فولاد به دست آوردیم و این پیروزی به ما کمک خواهد کرد تا به زودی با جمع کردن امتیازات به صدر جدول برسیم.
 برهانی در خصوص اینکه گفته می‌‌شود در نیم‌فصل در لیست فروش استقلال قرار دارد، ادامه داد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد چون بارها مسئولان این شایعات را تکذیب کرده‌اند. خود من هم از این موضوع ناراحت هستم ولی نمی‌توانم جلوی این شایعات را بگیرم باید بگویم تا پایان فصل در استقلال خواهم ماند.
 وی در مورد اینکه برای تعطیلات به دبی سفر کرده است، گفت: من ابتدا از هواداران عذرخواهی می‌کنم ولی اگر یک درصد هم می‌توانستم این سفر را کنسل کنم این کار را انجام می‌دادم ولی متاسفانه چنین کاری امکان‌پذیر نبود چون از یک ماه قبل برای این تاریخ بلیت گرفته بودم. باید بگویم استقلال خانه خاله نیست که هرکس بخواهد بدون هماهنگی به تعطیلات برود جا دارد از آقای قلعه‌نویی هم تشکر کنم که در این شرایط که این همه بازیکن آسیب‌دیده و محروم داریم با این سفر موافقت کرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : دو شنبه 6 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');