حسن زاده: کسر امتیازها قانونی است/ رسانه ها به وظایفشان عمل کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 24035
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر رسانه‌ها بخواهند به وظیفه خودشان عمل کنند باید بیایند و قانون را نشان دهند تا همه به اصل آن پی ببرند.

به گزارش اوج، اسماعیل حسن‌زاده در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره کسر امتیاز از تیم‌ها اظهار داشت: خوشبختانه بعد از 6 ماه بالاخره افراد زیادی اذعان کردند که امتیازها طبق قانون کسر شده است، اما هنوز برخی هستند که می‌گویند محرومیت تماشاگران باید به جای کسر امتیاز لحاظ شود، اما ما طبق آیین‌نامه کمیته‌ انضباطی عمل می‌کنیم و تا زمانی که این آیین‌نامه وجود دارد از تیم‌ها امتیاز کسر می‌شود.

وی ادامه داد: البته زمانی هم که تماشاگران را محروم کردیم همین افرادی که میکروفن دست‌شان بود، می‌گفتند حق تماشاگر ضایع شد. به همین دلیل یاد گرفتیم به حرف این و آن توجهی نکنیم. قطعا تا زمانی هم که بی اخلاقی‌ها در فوتبال وجود داشته باشد، سخت گیری ما نیز بیشتر می‌شود. آنهایی هم که ما را تمسخر کرده و می‌گویند کسر امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی برای ایجاد تعادل در لیگ است، قانون را با عقل خودشان می‌سنجنند. اگر ما آن صحنه‌ها را از تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی نمی‌دیدیم هیچ گاه از آنها امتیاز کسر نمی کردیم. خود شما که در رسانه هستید آیا احساس می‌کنید ما به خاطر برابری تیم‌ها امتیاز کم می‌کنیم؟

در ادامه خبرنگاری به صحبت هوشنگ نصیرزاده در مجمع پیرامون غیر قانونی بودن کسر امتیاز از تیم‌ها اشاره کرد . حسن‌زاده در واکنش به این اظهار نظر، ‌گفت: اگر رسانه‌ها بخواهند به وظیفه خودشان عمل کنند باید بیایند و قانون را نشان دهند تا همه به اصل آن پی ببرند.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان مسئولان کمیته‌ انضباطی مورد تهدید قرار می‌گیرند؟ عنوان کرد: تهدیدات هنوز هم وجود دارد، اما کاهش زیادی داشته است. ما تصمیم گرفته‌ایم دیگر مصاحبه تلفنی انجام ندهیم و تنها به صورت حضوری با رسانه‌ها ارتباط داریم به همین دلیل برخی رسانه‌ها که جواب‌شان را نمی‌دهیم ما را به صورت غیر مستقیم تهدید می‌کنند.

قرار است آیین‌نامه کمیته‌ انضباطی در جلسه امروز (دوشنبه) مجمع عمومی فدراسیون برای تصویب مورد بررسی قرار گیرد، این در حالی است که حسن‌زاده پیش از آغاز این بررسی جلسه را ترک کرد. وی در این باره نیز، توضیح داد: طبق قانون تکلیف نیست که در جلسه باشم. آیین‌نامه کمیته‌ انضباطی می‌تواند توسط اعضا تصویب شود و سپس در اختیار ما قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت و گو درباره اعتراض‌هایی که در هفته‌های اخیر به داوری انجام شده و شائبه تبانی که در مورد برخی بازی‌ها مطرح شده است، تصریح کرد: کمیته‌ رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای تحقیقاتش را در این زمینه انجام می‌دهد و ما منتظر ابلاغ نتایج این تحقیقات هستیم تا حکم لازم را صادر کنیم.

حسن‌زاده در پایان نیز درباره وضعیت تیم البدر در لیگ دسته یک نیز،‌توضیح داد : ما درباره این پرونده‌ تصمیم گیری ‌کرده‌ایم و نتیجه‌اش را به زودی ابلاغ خواهیم کرد، اما این که برنامه بازی‌ها بخواهد به هم بخورد به کمیته‌ برگزاری مسابقات مربوط می‌شود که چطور بخواهند بازی‌ها را بچینند.




:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : دو شنبه 6 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');