مهدوي‌کيا: شکست دادن نيجريه غيرممکن نيست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 24019
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مشاور فني علي دوستي‌مهر پيش از بازي با نيجريه گفت: همين که در اين اوضاع اسفبار فوتبال پايه ايران کادرفني تيم ملي فوتبال نوجوانان توانسته تيم را به جام جهاني آورده و از مرحله گروهي هم بالا بياورد، معجزه کرده و اکنون هم در چهره بازيکنانشان مي‌بينم که ترسي از نيجريه وجود ندارد.
مهدي مهدوي‌کيا در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي فردا (سه‌شنبه) تيم ملي نوجوانان ايران مقابل نيجريه اظهار کرد: بازي‌هاي نيجريه را ديده‌ام. اين تيم خط حمله بسيار خوبي دارد اما در دفاع هم با مشکلاتي مواجه است. ما بايد با استفاده از اين ضعف به نيجريه ضربه بزنيم. هيچ وحشتي از نيجريه نيست و بازيکنان ايران در گذشته هم نشان دادند از تيم بزرگي چون آرژانتين نترسيده‌اند. اميدوارم روز مسابقه روز خوب بازيکنان نوجوانان ايران باشد.
مهدوي‌کيا در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کنيد بازيکنان در دادن پاس‌هاي آخر کمتر از خودگذشتگي کرده و تا حد تعلل مي‌کنند و شايد همين ضعف تيم ما باشد، اظهار کرد: اينها بازيکنان نوجوان هستند و هنوز تجربه بالايي ندارند. من هم تا حدي اين موضوع را حس کرده‌ام. البته بايد بپذيريم استرس ناشي از مسابقات و همين که احساس مي‌کنند يک مسابقه‌شان بازي مرگ و زندگي است، در عملکردشان تاثير مي‌گذارد. تيم ما در زدن ضربات آخر با مشکلاتي مواجه بود. ايران چهار، پنج موقعيت گلزني مسلم را در بازي با کانادا و حتي آرژانتين و اتريش از دست داد. همه تيم‌ها به دنبال صعود هستند. بازيکنان ديگر متوجه شده‌اند براي عبور از نيجريه بايد قدر فرصت‌هارا بيشتر بدانند و با هم متحدتر باشند.
مهدوي‌کيا در واکنش به اينکه نيجريه بازيکنان شوتزن زيادي دارد و فکر مي‌کنيد مي‌توانيد اين تاکتيک آنها را مهار کنيد، گفت: بله من بازي نيجريه مقابل مکزيک را ديده‌ام. فکر مي‌کنم سه، يا چهار گل اين تيم روي شوت از پشت محوطه جريمه به ثمر رسيد. نيجريه را کاملا آناليز کرده‌ايم. در فوتبال پايه اما چيزي قابل پيش‌بيني نيست. همين که تيم ملي نوجوانان فوتبال ايران در اين وضعيت اسف‌بار تيم‌هاي پايه کشورمان توانسته به جام جهاني راه يابد و تا اين مرحله هم صعود کند، از نظر من کادرفني معجزه کرده است.
وي خاطرنشان کرد: اگر بتوانيم نيجريه را شکست بدهيم که کاري بس بزرگتر انجام مي‌شود. شاهد هستم که علي دوستي‌مهر به همراه ساير مربيان اين تيم سه سال است با اين تيم کار مي‌کنند. آنها اردوهاي مختلفي برگزار کرده‌اند و اميدوارم به حق‌شان برسند.
مهدوي‌کيا که مثل يک مربي در تمرينات به دوستي‌مهر کمک مي‌کند، در پاسخ به اينکه با تجربه‌اي که در اين ايام به دست آورديد، آيا کار مربيگري سخت است، گفت: واقعا مربيگري سخت است. وقتي شرايط را مي‌بينم، تازه متوجه مي‌شوم کادرفني تيم ملي نوجوانان و بويژه علي دوستي‌مهر تاکنون چه زجري کشيده است. کار با اين رده سختي‌هاي زيادي دارد. بازيکنان بزرگسال تقريبا همه چيز را ياد گرفته‌اند و حداقل يکسري مسائل اوليه را مي‌دانند اما بسياري از موارد را بايد به بازيکنان پايه ابتدا آموزش داد و بعد با آنها تمرين کرد. ممکن است در جاهاي حساس اشتباهاتشان زياد باشد و در مجموع کار بسيار سخت است.
وي در پاسخ به اينکه آيا کارتان را در مربيگري‌تان در کار از تيم‌هاي پايه شروع مي‌کنيد، گفت: براي من حضور در کنار اين تيم تجربه فوق‌العاده‌اي بود که اميدوارم در آينده کاري‌ام از آن استفاده کنم. از اينکه چنين تجربه‌اي به دست آوردم راضي هستم.
سفير فوتبال پايه اي‌اف‌سي در پاسخ به اينکه آيا ماموريتي از طرف اي‌اف‌سي در جام جهاني نوجوانان به شما داده شده، به ايسنا گفت: من بيشتر بازي‌هاي جام جهاني را ديده‌ام. چندين مسابقه از جمله سوئد و مکزيک را هم از نزديک ديده‌ام. البته بعضي از بازي‌ها به گونه‌اي بود که شرايط ديدن آنها از نزديک وجود نداشت. حالا هرچه مراحل بالاتر برود، برنامه آنها سبک‌تر شده و مي‌توانيم بازي‌ها را بيشتر از نزديک ببينيم. من به فوتبال پايه علاقه‌مندم و بسيار دوست دارم بدانم در فوتبال پايه دنيا چه اتفاقي مي‌افتد و همه اينها به تجربياتم مي‌افزايد.
مهدوي‌کيا با بيان اينکه تيم دوستي‌مهر قبل از بازي با نيجريه روحيه خوبي دارد، گفت: اين تيم از نظر روحي و رواني آماده است و در چهره‌هاي آنها مي‌بينم که ترسي از نيجريه ندارند. با آنها صحبت کرديم که استرسي نداشته باشند. بازي، بازي بسيار مهمي است. اگر صددرصد توانمان را بگذاريم و با قدرت ظاهر شويم، شکست دادن نيجريه غيرممکن نيست.
مشاور فني علي دوستي‌مهر در پايان با بيان اينکه اگراز نيجريه عبور کنيم راه همواري براي صعود تا فينال خواهيم داشت، گفت: برنامه‌ريزي و جدول مسابقات به گونه‌اي است که اگر ما نيجريه را ببريم، مسير صعودمان تا فينال آسان خواهد بود.اميدوارم چنين اتفاق مهمي براي ما بيفتد.




:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : دو شنبه 6 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');